Tuesday, May 17, 2011

kenapa kau minta macam tu. .

aku kecewa dgn kau, kenape kau mintak mcmtu, kau suruh aku janji mcmtu dan janji tu aku berat nak turuti. 
ehmm, aku faham bende ni semua dari kesalahan aku dulu, tapi... :/
perasaan aku kau tak bule nak tentukan, yes aku faham rasa di tingglakan mcmana, kau tanak benda tu jadi kt org lain, hmmm.. dah aku tak tahu nak ckp mcm mana, diri aku biar aku yg aturkan.. 


kalau kau suruh aku janji itu pada kau, aku tak pasti aku boleh atau tidak. 

No comments:

Post a Comment