Saturday, May 21, 2011

mimpi.

tepat jam 5 pagi baru aku dapat lelapkan mata, haa, bila tidur lambat bangun pun lambat lah kan. heehee dann aku di kejutkan tidur yg lena itu dengan mimpi.  yess, mimpiii.....
kalau aku tak mimpi mcmtu agaknya sampai 5 pagi esok pun aku tak bangun agaknyaa. 

ehmmm, mabe korang tertanya tanya kot mimpi ape yg smpai buat aku terjaga dari tidur tu kannn? 
aku mimpi dia! yes ex boyfie aku tueee. aku tak tahu kenapa aku mimpi dia, dann biasa lah mimpi macam real kannn, aku tesedar tu serius aku tersentap dan terus menangiss. hmmm... 
kuatkan lah aku Ya allahhh . :(

No comments:

Post a Comment