Photobucket

Monday, May 9, 2011

sedih :(

hurmmm, beberape hari yg mood agak tidak sgt stabil.. i don't know whyyy. :'( 
kenape semua memory lame dtg balek? semua yang aku dah lupekan, dtg betimpa timpa sejak beberape hari nie. ok aku nak lupekan! tapi......... take time hurmmm.. :(
salah aku dulu buat mcmtu. dannnnn, aku benci kau !! errr pasal kau, jadi mcmtu. nyesal aku habiskan mase aku dgn kau. Mr. Z ,.. im so sorry okey :'( sebab jantan tu, aku tinggalkan kau. 

arggghhh! kenape semua nie baru sekarang aku nak igt balik? knpe aku nk nyesal skrg?! 
-,-' 
sorry perkataan yg patut aku ucapkan kat kau, walaupun pd kau mungkin tade pape makne.
dan
( sorry Mr M, sy tabule nak hilangkan memory sy dgn dia dalam tempoh sekarang nie, saya akan cube. . sy syg awak, boyfriend! :(  )





No comments:

Post a Comment