Photobucket

Monday, September 19, 2011

kekal

ok aku cume terlintas nak update pasal KEKAL.  agak agak kannn, korang yang bercinta ni boleh kekal sampai jinjang pelamin tak? actually bukan korang lah, aku pun terpikir gakk, buleh ke aku kekal smpai ke akhir hayat aku dgn bf aku sekarang nie.. yea bukan aku nak cakap yang kalau bercinta sekarang tak buleh kekal, tapi kebannyakan tak kekal kan? bercinta 4,5 tahun, tapi akhirnya berpisah jugak. thenn bila aku tengok orang yang aku kenal bercinta, awww sweet sangat mereka! dan aku dapat rasakan dorang akan kekal smpai kawen.. tapi........ nampaknya tak. bercinta lama lama, tp akhirnya takde jodoh. banyak yang aku jumpa mcmni. hmmm.. nampak sangat susah kan nak kekalkan hubungan. even kita percaya yang die jodoh kita, tapi kalau benda nak jadi kita dah tak buleh buat ape kan.. Hope yang sedang bercinta sekarang ni, korang boleh kekalkan hubungan korang yang baru bermula ataupun yang dah lama. 
sekian. 

No comments:

Post a Comment