Photobucket

Saturday, November 19, 2011

kurus sangat lah !

hyee gengss, aku bawu je sampai kat uitm lendu niee, sem baru nak bermula dahh.
ok pendek ceritaaa, sooo tadi dalam kereta, sementara tunggu kesesakan di parking kolej aku nie, aku dan mak aku tengok2 la budak2 angkat barang2 kann, ade sorang dak pompuan niee, biase la remaja remaja kannn, badan nak cantekkk. tapi mak aku tadi ternampak sorang budak pompuan ni, ok die tinggi, tapi sumpah wehh badan die kurus sangaaaaattttt ! mak aku cakap, "eishh kurusnya budak nie, jaga badan sampai tak makan ke ape ni, mak ingat akma ni dah cukup kurus, ade lagi kurus rupanyaa"  yee mak, mmg ade lagi kurus dari akma, akma ni tak kurus mana pon, kategori biasa2 je, tp mak asek nak ckp akma kurus sgt, ha buktinya tak kannnn? haha ^___^
thenn untuk remaja kat luar sana, jangan terlalu berdiet sampai kurus takde CUTTING okayyy! tak lawa... seriussss!  law tak percaya tanya orang lelaki keranaa dowang lebih alert dgn tubuh badan, cutting pompuan ni haa! *fact. (=
sooo, renung2 kannn. 
*sekadar bercakap takde kene mngena dgn sape sape yeee* peace yawww! :P
cantik ke? nilai sendiri ok ! (;

No comments:

Post a Comment