Photobucket

Monday, November 7, 2011

muhasabah diri sendiri (=

ok kali ini aku nak cakap pasal tajuk yg aku tulis tu, muhasabah diri sendiri. 
just nak berkongsi dengan korang and bole di jadikan renungan bersama okay. semua yang aku tulis ni tiada kene mengena dengan yang hidup atau yang meninggal dunia .
baru baru nie, aku dan kawan2 aku dapat result final exam for sem lepas. Alhamdulilah aku past semua, cuma GPA aku memang ckit menurun la, soo, kat situ aku dah down dah, semangat aku mcm dah lemah sgt. lagi lagi bile aku dapat tahu ada yang dapat DL(dean list) . asal die boleh dapat DL, aku tak dapat?
so kat sini, aku mungkin kene belajar lebih kuat, and selalu ingat Tuhan supaya aku dapat peroleh result yang baik (= Insya Allah.
then bagi yang result agak kurang baik, just ingat balik apa yang kita dah buat, kenapa kita tak dapat result yang okay, mase nak final ari u, belajar atau tidak, tu semua atas diri masing2 kann, 
hope sem depan atau hari hari berikutnya, kita semua boleh lebih semangat and belajar rajin2.
kejayaan datang dari diri kita sendiri. 

No comments:

Post a Comment