Photobucket

Thursday, January 5, 2012

dear boyfie, Im so Sorryyyyyy ! :"(

boyfriend, i know u will read this entry.
im so sorry if im not good enough for you.
i know sometime my habit very annoying.
andd, awak jugak byk besabar dgn perangai sy.
dan saya tahu jugak awak satu satunya boyfriend sy yang paling boleh bertahan dgn perangai sy, tapi sampai bile tu saya tak tahu. :(
i don't know why i am with you i act like this.
btw, youu actually the perfect one for me. maybe saye tak layak dapat awak. seriusly sy ckp. :(
byk kelemahan and keburukan saya sebab tuuu, orang sekeliling tak suka saya.
tapi saya tahu kenapa Tuhan takdirkan saye untuk awak dan awak untuk saya, mungkin awak satu-satunya lelaki yang boleh bimbing saya dan boleh tahan dgn segala macam hal attitude sy kannnn.
Insya Allah, kalau kita bole bertahan, saya BERSYUKUR memliki awak. dan kalau awak akhir saya, sy akan lebih bersyukur, cause i know im not deserve to get youuu ! seriusly.

#Ahmad Muaffaq, saye akan sayangkan awak macamana awak sayangkan saye, sebabnya, saya tahu sayang awak terhadap saya sangat besar dan tidak ternilai. 
i LOVE you !

No comments:

Post a Comment