Thursday, May 12, 2011

mana selera makan saya ? -,-

ehmmm, ok selera makan aku takde langsung hari ni.  tadi aku makan mi yg ada at atas meja dapur tu ha.  3 suapan je aku dah tak lalu nak teruskan lg.  bukan sebab mi tu tak sedap, tp aku rasa mcm nak muntah kalau aku teruskan makan.. so aku pun berhenti makan dan minum air.  air pon aku tak lalu. 
haihhh, kenape nie?  asal hari ni selera mkn aku tak de..  
oke semalam boyfriend aku tahu semua ttg aku rindukan exBF aku.  tak patut sebenarnya dia tahu kann?  tapi aku kene jujur.  all the time aku crying.  maybe sebab tu kot aku tak lalu nak makan. 
sayang... i'm so sorry.. sye takde niat nak wat awwak kecewa, tp saye btul btul rindukan ex sye..  maafkan saya. :(

No comments:

Post a Comment