Photobucket

Saturday, May 14, 2011

tiba tiba !


lagu sang mantan by nidji. korang pernah dengar kann?  tadi petang aku tidur, aku mimpi..  tu yang orang cakap jgn tido ptg ptg nnti mimpi buruk.  and now aku mimpi.  aku mimpi exBF aku tuju kat aku lagu emm yeahh sang mantan,nidji.  dan aku masih ingat masa aku baru baru putus dahulu, lagu tu tengah hit di mainkan di radio radio, dan 'dia' juga letak lagu kat account Myspace 'dia'.  okeyh, lagu tu sgt mendalam betapa hancur hati 'dia' pade aku dulu.  aku je yang tade perasaan kan dulu?
  
aku bangun tidur tadi dan aku cuma terasa, dia tuju lagu kt aku real atau dalam mimpi, tapi kenapa aku rasa macam real yg 'dia' pernah tuju lagu tu kat aku.. yeah 'dia' mmg pernah tuju dulu, dan sekarang aku mimpi.  

"Ya Allah, berikan lah aku petunjuk mu, kenapa sejak akhir akhir ini, dia sering berada dalam fikiran aku, aku mohon kau tunjukkan lah apa yang kau cube nak tunjukkan melalui semua nie Ya Allah"  :( 


Z, maafkan aku yang tak pernah mengerti perasaan kau ketika itu.

No comments:

Post a Comment