Photobucket

Wednesday, October 12, 2011

aku sayang boyfriend aku.

hyeee peeps!
entry kali nie aku saje nak dedicate khas untuk BF aku yg paling aku sayang. haha >,< maluuuuu hee
tetibe aku teringat ape yg die teringin sangat nak tengok aku berubah sepanjang relationship kitowang nie.
dia tak memaksa, tapi dia berharap untuk lihat aku laksankan dua perkara nie. 
okayy korang tawu sekarang aku 'free hair' rytee? 
yeahhh, bertudung
dia nak aku bertudung. aku tak nafikan aku memang selesa pakai tudung and free hair. 
em aku bukan hipokrit, just masih memerlukan guide untuk aku terus bertudung =)
aku pernah tanya soalan nie kat die
"sayang, bile kite nak kahwin?" (hehehe gatal lak) :P
then dia jawab ape taw
"tunggu sayang betul betul bersedia"
means??
"saya nak sayang bertudung, bile sayang dah bertudung bermakna sayang dah bersedia untuk berkahwin"
:')
thenn lagi satu perkara pulaaa,
korang bole guest kott
okayy.. solat 5 waktu. (:
dia nak aku solat penuh, yeaa aku memang ade tinggal2 solat..
emm, so tu yg die nk aku change. :)
sayang, Insya-Allah, sy akan cube untuk memenuhi 2 perkara itu, tapi bukan kerana awak, tapi kerana-Nya. 
dann, bila hati sy dah ikhlas melakukannya, Insya-Allah awak berjaya melihat dan mengubah sy. (:


No comments:

Post a Comment