Photobucket

Sunday, October 30, 2011

mak kau ke?? sopan sikit please

haa, kali nie aku nak cite kejadian yang berlaku kat aku and kaum hawa. korang yang girls tu kofem pernah hadapi situasi ni kann.. everytime kalau kau pergi pasar malam ke, pasar lambak ke, watever pasar yang ade jual,bajuu,makanan tu kan, ramai jelah mamat-mamat yang jaga gerai dowang tu kann, okayy korang jalan dengan mak korang taw, then mesti kene kacau mcmni kan " mak singgah mak" tak pun "anak ke, ada can tak" hamboi ! mak aku lahirkan kau ke nak panggil mak aku "mak"? eish korang yang girls nie mesti meluat and tak suke la kan, mcm takde adab je kan, aku dgn mak aku lahhh. segan pon ye kau buat mcmtu. cuba lah respect sikit kan. kadang-kadang mcm anoying gile lah perangai mcmtuuu. aishhhh!

No comments:

Post a Comment