Photobucket

Saturday, October 29, 2011

kereta kuda ke???

haaa, amacam tajuk aku tuuu, okay tak untuk bawak kereta kuda kat jalan raya sekarang? HAHA
actually, bukan nak cerita sal kete kudee.. tapi aku geram dengan rakyat Malaysia yang bawak kereta pehhhh mewahhhh, toyota, honda, lancer,nissan ha ape lagi yang mewah2 tuu, tapi BODOH! yess Stupid Driver! 
aku bukan nak maki sesuka hati and bukan semuaa! tapi segelintir pemandu kat malaysia ni, kedekut dan bodoh! wehhh kereta korang yang mahal2 tu takde signal ke?? yes SIGNAL.
ade ke takkkkk?? ade kannn, cantik, berkilat lagi tuuu. tpai nape susah sangat ek korang nak bukak signal bile nak belok? tak paham betul aku. bukan susah, belakang streng tuuu kau tinggal Petik jeee. senang kan? budak umur 2 tahun pun tahu nak petik untuk bukak signal tu haa. -,-'
kau tahu tak perbuatan kau tak bukak signal tu selain menyusahkan orang yg terpaksa tunggu sama ada boleh ke tak kuar simpang pabila menunggu kau lalu ternyata kau membelok tanpa segan silu. WTF dowwwwhhh!
bertimbang rase la sikitt. membahayakan orang lain pon ye!
so tak salah kan kalau aku nak gelarkan pemandu mcmni "STUPID DRIVER"

No comments:

Post a Comment