Photobucket

Saturday, October 29, 2011

Batu Pahat, Johor Darul Takzim

mcm pelik je kan kenape aku punye tajuk tu ha tempat kelahiran aku, aku bukan nak cerita ape spesel batu pahat ni atau ringkasnye BP,  just aku saje nak lepas geram errr, bukan geram sgt lah, cumanya nak betulkan balik tanggapan "orang BANDAR" yesss kau orang dok bandarrrr yeeee -,-' BP ni kampung jeeeeeeeeeee!
hahaha ter Geram lakkk. hihi
takde mcmni, ada lah mase satu hari tu aku busan sgt kot, aku log in lah acount fesbuk aku tu ha, thenn biasalah kat bawah tu kan ade chat kan,, ade lah mamat-mamat kesepian kot, HAHAHA nak cit cat dgn aku kan, aku yg tgh busan layan je, tp bukan layan sgt pon, gitu2 je la. haha ok straight to the point lah ea, mamat nii tnye lah aku asal mana/stay mane/dok mane/ haaa, aku ckp "batu pahat". tetibe die balas ape tau, ooooo, awak ni mesti orang JAWA kann??? -,-' OMG. asal BP jee org jawa lah ea????! kemon lah dowhhh, ini dah tahun 2011@2012, kau igt org tak pindah randah ke ha dari tmpt asal ke tmpt lain? tade la, aku juz nak betulkan korang pasal BP ni ha. kau igt seluruh penduduk johor ni org jawa ke? tak faham sehhh. . yela maybe KL,Selangor tu dah cukup bandar daaaa, orang kt sana semua org melayu tulenn, ckp pon style org bndr kan? hello, bandar2 pesat tu lagi lah byk cetak rompak means, datang dari mana punya kampung tahh, ponnnn nak cakap BP ni pengaruh jawa dan kampungan???
ha lagi satu bile ckp asal BP ni jee, dog suke akan bertanya, oooooo, PARIT mane?? OMG agaainnnnnn !
wehhh, 4 ur info la kan, BP ni Taman perumahan dah banyak, shoping complex pon maju jeeee, yes aku tahu BP ni suatu ketika dahulu mmg kampung laa, waitttt, itu DAHULU, kemonnnnn, ko duduk zaman dulu ke sekarang ek ?
sooo, buka lah fikiran korang yang agak tak bape nak maju tu yeeeee. (; semoga berjaya! haha -,-'
bye bye.

No comments:

Post a Comment